Przyczepy rolnicze Zasław to odzwierciedlenie potrzeb i zrozumienie Klienta. Projektując, wykazaliśmy się zaangażowaniem wsłuchując się w potrzeby użytkowników i na tym zbudowaliśmy wartościowy produkt. Nasze nowoczesne przyczepy przeznaczone są do transportu wszelakich materiałów, a w szczególności do płodów rolnych gdzie wymagana jest precyzyjna szczelność.
Nasze innowacyjne przyczepy charakteryzują się: bogatym wyposażeniem standardowym, dużą ładownością skrzyń i szczelnością nadwozia przyczep (bez uszczelki). Rama wykonana z dwuteownika a podłoga skrzyni z jednego arkusza o grubości aż 5mm. Plandeka rozwijana w 4 sekundy, ściana przednia z jednego arkusza o grubości 3mm wzmacnianą słupami z oknem dla operatora jak i balkonem centralnym, innowacyjny system łączników, dźwignie ryglowania centralnego z inteligentną regulacją siły docisku oraz szereg udogodnień, dzięki którym praca w gospodarstwie z użyciem przyczep rolniczych Zasław staje się komfortowa i ergonomiczna.
Przyczepa typu tandem o ładowności 14t ze słupem środkowym oraz nadstawami 600+800mm charakteryzuje się dużą kubaturą 17,6m3 oraz wysoką wytrzymałością dzięki obecności rozbieralnego słupa środkowego. Możliwość założenia szerokich kół 550mm oraz osi skrętnej dodatkowo podnosi efektywność i komfort pracy zwłaszcza w ciężkich warunkach.
DANE TECHNICZNE
Model |
D-762-14 |
Długość zewnętrzna [mm] |
7243 |
Długość wewnętrzna [mm] |
5210 |
Szerokość zewnętrzna [mm] |
2550 |
Szerokość wewnętrzna [mm] |
2420 |
Kubatura [m3] |
17,6 |
Ładowność techniczna [kg] |
14000 |
Dopuszczalna masa całkowita [kg] |
19000 |
Wysokość platformy [mm] |
1390 |
Wysokość burt [mm] |
600+800 |
Rozmiar ogumienia |
385/65 R22.5 |
Rozstaw osi [mm] |
2000 |
Prędkość homologacyjna [km/h] |
40 |
Wysokość zaczepu od podłoża [mm]
|
210-830 |
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym (grubość poszycia 3mm)
- kolor skrzyni do wyboru Ral-3004 (bordowy), 6002 (zielony), 2004 (pomarańczowy)
- składane stopnie na ścianie przedniej
- pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
- hamulec ręczny
- hamulec parkingowy - siłowniki membranowe
- 2 osie, zawieszenie mechaniczne
- hamulce bębnowe
- opony 385/65 R22,5" (nowe, nie regenerowane)
- felgi stalowe
- homologacja do 40 km/h
- instalacja elektryczna 12 V
- siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50⁰, na boki 45⁰
- okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą zapobiegającą dostawaniu się wody do wnętrza
- podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
- skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
- uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
- burty, wysokość 600x800 mm, grubość blachy 2,5 mm, burty otwierane i uchylane
- nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
- gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
- trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
- dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
- ściana przednia i słupy środkowe oraz tylne odkręcane,
- przykręcany mechanizm centralnego ryglowania - 8 szt. haków ryglujących
- resory paraboliczne
- rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021 lub cynkowana do wyboru
- ucho dyszla fi 40
- zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, regulowany
- lina zabezpieczająca skrzynię
- kliny pod koło – 2 szt.
- klucz do kół i trójkąt ostrzegawczy
- zbiornik na wodę
- skrzynka narzędziowa
- dyszel z wymiennym oczkiem i regulowaną wysokością na 5 poziomach
- noga podporowa manualna, dwuzakresowa z biegiem wolnym oraz szybkim