Przyczepa D-737AA-14 XL

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Zasław
  • Dostępność: Jest Jest

Ładowność 14,0 t

Przyczepy rolnicze Zasław to odzwierciedlenie potrzeb i zrozumienie Klienta. Projektując, wykazaliśmy się zaangażowaniem wsłuchując się w potrzeby użytkowników i na tym zbudowaliśmy wartościowy produkt. Nasze nowoczesne przyczepy przeznaczone są do transportu wszelakich materiałów, a w szczególności do płodów rolnych gdzie wymagana jest precyzyjna szczelność.

Nasze innowacyjne przyczepy charakteryzują się: bogatym wyposażeniem standardowym, dużą ładownością skrzyń i szczelnością nadwozia przyczep (bez uszczelki). Rama wykonana z dwuteownika a podłoga skrzyni z jednego arkusza o grubości aż 5mm. Plandeka rozwijana w 4 sekundy, ściana przednia z jednego arkusza o grubości 3mm wzmacnianą słupami z oknem dla operatora jak i balkonem centralnym, innowacyjny system łączników, dźwignie ryglowania centralnego z inteligentną regulacją siły docisku oraz szereg udogodnień, dzięki którym praca w gospodarstwie z użyciem przyczep rolniczych Zasław staje się komfortowa i ergonomiczna.

Przyczepa 14t w wersji XL posiada największą kubaturę wśród naszych przyczep z trójstronnym wywrotem 20,5m3. Jest to także jedna z najwyższych kubatur wśród pojazdów dostępnych na Polskim rynku. Pojazd zbudowany jest na solidnej ramie oraz markowych osiach przystosowanych do dużych obciążeń. Pozwala to na bardzo efektywne przewożenie materiałów sypkich.

 

DANE TECHNICZNE

Model D-737AA-14 XL
Długość zewnętrzna [mm] 7650
Długość wewnętrzna [mm] 5210
Szerokość zewnętrzna [mm] 2550
Szerokość wewnętrzna [mm] 2420
Kubatura [m3] 20,5
Ładowność techniczna [kg] 14000
Dopuszczalna masa całkowita [kg] 18000
Wysokość platformy [mm] 1390
Wysokość burt [mm] 800+800
Rozmiar ogumienia 385/65 R22.5
Rozstaw osi [mm] 2000
Prędkość homologacyjna [km/h] 40

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym (grubość poszycia 3mm)
  • kolor skrzyni do wyboru Ral-3004 (bordowy), 6002 (zielony), 2004 (pomarańczowy)
  • składane stopnie na ścianie przedniej
  • pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
  • hamulec ręczny
  • hamulec parkingowy - siłowniki membranowe
  • 2 osie, zawieszenie mechaniczne
  • hamulce bębnowe
  • opony 385/65 R22,5" (nowe, nie regenerowane)
  • felgi stalowe
  • homologacja do 40 km/h
  • instalacja elektryczna 12 V
  • siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50⁰, na boki 45⁰
  • okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą zapobiegającą dostawaniu się wody do wnętrza
  • podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
  • skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
  • uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
  • burty, wysokość 800x800 mm, grubość blachy 2,5 mm, burty otwierane i uchylane
  • nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
  • przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
  • gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
  • trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
  • dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
  • ściana przednia i słupy środkowe oraz tylne odkręcane,
  • przykręcany mechanizm centralnego ryglowania - 8 szt. haków ryglujących
  • resory paraboliczne
  • rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021 lub cynkowana do wyboru
  • ucho dyszla fi 40
  • zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, regulowany
  • lina zabezpieczająca skrzynię
  • kliny pod koło – 2 szt.
  • dyszel typu Y
  • klucz do kół i trójkąt ostrzegawczy
  • zbiornik na wodę
  • skrzynka narzędziowa
  •  

Układ jezdny: 2-osiowy
Typ przyczepy: rolnicze