Ładowarka wyposażona jest w silnik 55 kW (75 KM) Deutz turbo diesel najnowszej generacji spełniający normy emisji spalin „Stage V”. Emisję spalin ograniczono m.in. poprzez zastosowanie filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora oksydacyjnego (DOC). Ponieważ wszystkie elementy napędu hydrostatycznego są znakomicie dopasowane do siebie zużycie paliwa jest ekonomiczne i efektywne. Hydrauliczny napęd wentylatora redukuje hałas. W celu oczyszczenia chłodnicy możemy włączyć odwrotne obroty wentylatora (opcja).
Jednokierunkowy przegub środkowy nie wymaga smarowania, jest bezobsługowy. Zapewnia zwrotność nieporównywalną z ciągnikiem. Mimo swoich niemałych gabarytów wewnętrzny promień skrętu 6680 Z to tylko 1,75m! Maszyna może poruszać się z maksymalną szybkością 35 km/h (opcja). W drugiej generacji 6680 Z kabina jest jeszcze lepsza. Kabina SCV-Plus (Cisza/Komfort/Widoczność) zapewnia doskonałą ergonomię jazdy, dużo miejsca i wspaniałą widoczność.
Silnik | 4-cylindrowy chłodzony cieczą silnik Diesel Deutz |
Moc | 55 kW (75 KM) |
Masa robocza | 5300 kg with z kabiną |
Ogumienie - standardowe | 15.5/60-18 AS |
Długość z łyżką standardową | 5450 mm |
Szerokość | 1800 mm - 2050 mm |
Wysokość - kabina | 2630 mm (opcjonalnie 2460 mm) |
Promień skrętu | 1750 mm |
Udźwig maks. | 3300 kg |
Udźwig - maszyna wyprostowana - paleciak* | 3225 - 3677 kg |
Udźwig - maszyna wyprostowana - łyżka* | 3751 - 3918 kg |
Wysokość podnoszenia | 3400 mm |
Wysokość wysypu - dolna krawędź łyżki | 2700 mm |
*zgodnie z ISO 8313
Wyposażenie standardowe
Moc silnika: | 51 - 100 KM |
Typ ładowarki: | Przegubowa |