Nowy silnik Kubota i Deutza oferuje najwyższy moment obrotowy. Swoją wyjątkowość zawdzięcza systemowi elektronicznego sterowania napędu – SPT, czyli „Power Transmission”. Siła napędu dostosowuje się do momentu obrotowego silnika wysokoprężnego, co przekłada się na wiele korzyści: koszty eksploatacyjne spadają wraz ze zmniejszeniem zużycia oleju napędowego. System wspomaga ruszanie na wzniesieniu i zapobiega staczaniu maszyny podczas startu.
Nową funkcją jest również tempomat, który utrzymuje stałą prędkość niezależnie od obrotów silnika. Jest to nieocenione ułatwienie podczas pracy z urządzeniami dozującymi pasze, ścielarkami, mulczerami czy zamiatarkami.
Dodatkowo zastosowano kilka nowych funkcji, np. ochronę przed przegrzaniem oraz nadmiernymi obrotami silnika. SPT jest podstawowym wyposażeniem w modelach 4670 Z i 5680 Z.
Silnik | 4-cyl. silnik Kubota diesel chłodzony cieczą |
Całkowita moc | 37,4 kW/51 KM lub 48,6 kW/66 KM |
Masa robocza z dachem ochronnym około** | 3400 kg |
Masa robocza z kabiną około** |
3520 kg |
Ogumienie - standardowe | 11.5/80-15.3 AS, offset +40 |
Długość z łyżką standardową | 4760 mm |
Szerokość | 1420 - 1730 mm |
Wysokość z kabiną/opcja | 2270 mm |
Wysokość - dach ochronny |
2270 mm |
Promień skrętu | 1450 mm |
Udźwig maks. | 2400 kg |
Obciążenie destabilizujące - łyżka* | 2120- 2428 kg |
Obciążenie destabilizujące - widły* | 1823 - 2149 kg |
Wysokość podnoszenia (punkt obrotu łyżki) | 3260 mm |
* zgodnie z ISO 8313, ** masa zależna jest od wyposażenia maszyny i może róznić się od podanej
Wyposażenie standardowe
Moc silnika: | poniżej 50 KM |
Typ ładowarki: | Przegubowa |