Nie istnieje żadna inna ładowarka w tej klasie, która mogłaby konkurować pod względem mocy i szybkości z Schafferem 2028. Moc silnika wysokoprężnego Kubota poprzez napęd hydrostatyczny i oryginalne osie firmy Schaffer zamieniana zostaje moc maszyny. Dzięki systemowi sterowania, ilość obrotów silnika dopasowuje się zawsze automatycznie do żądanej mocy.
Nie jest możliwe zadławienie silnika, ponieważ pracuje on zawsze w optymalnym zakresie obrotów. Impulsy podawane przez pedał gazu zostają natychmiast przekazane, a ładowarka nie zgaśnie. W modelu 2028, zastosowano najnowocześniejsze elementy napędowe, co jeszcze bardziej zwiększyło udźwig, siłę wyrywania i pchania. Ładowarka Schaffer 2028 może więcej niż sądzisz.
Silnik | 3-cylindrowy chłodzony cieczą silnik Diesel Kubota |
Moc | 18,5 kW (25 KM) |
Masa robocza około*** | 1760 kg |
Ogumienie - standardowe | 7.00 - 12 AS, offset +40 |
Długość z łyżką standardową | 3530 mm |
Szerokość | 905 mm - 1250 mm |
Wysokość - dach ochronny | od 2090 mm |
Promień skrętu | 660 mm |
Udźwig maks. | 1500 kg |
Udźwig - maszyna wyprostowana (paleciak)* | 675 - 841 kg |
Udźwig - maszyna skręcona (łyżka)* | 505 kg |
Wysokość podnoszenia | 2800 lub *3060 mm |
Wysokość wysypu - dolna krawędź łyżki | 1965 lub *2265 mm |
* Opcja: Wysokie podnoszenie ** zgodnie z ISO 8313, *** masa zależna jest od wyposażenia maszyny i może róznić się od podanej
Wyposażenie standardowe
Moc silnika: | poniżej 50 KM |
Typ ładowarki: | Przegubowa |